۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

گلایه از سلیقه ای عمل کردن دولت ها/میدان به اهل ابتکار بدهیم

گلایه از سلیقه ای عمل کردن  دولت ها/میدان به اهل ابتکار بدهیم

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در جمع هیئت امناء طرح وقف در گردش کتاب خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شرایط استفاده از امکانات موجود برای رسیدن به راه نجات نیازمند طرح است، افزود: جهان نیازمند تغییر از این وضع وحشی گری و تبدیل به مدینه فاضله است.

وی خطاب به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: توسعه تبلیغ فرهنگ به عنوان بخشی از رسالت هیئت امناء طرح وقف برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند اقدامات و لوازم زیادی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان در دشمنی خود سنگ تمام می گذارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، افزود: رسانه های دشمن در بمباران تبلیغاتی و تعویض موقعیت و مکان جلاد و شهید هنر می کند، اما ما از تبیین مسائل و مطالبی که حق روشن است، عاجز هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از قصورها زائیده تاریخ بوده که باعث شده طیفی که به عنوان حق پرست به معنی صحیحش هستند در انزوا باشند.

وی بیان کرد: دشمن در جهت تبلیغات بسیار حساب شده کار می کند و همه جهات را می سنجد و از هیچ، همه چیز می سازد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر امور به اهلش واگذار شود و به اهل ابتکار میدان داده شود، می توان موفقیت های چشمگیری را مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار سپردن مسائل به جوانان شد و افزود: در بسیاری از مسائل علمی، تکنیک و هنر که کار به دست جوانان داده شده، نتایج خوبی هم حاصل شده است.

امام حسین (ع) شهید راه عدالت

آیت الله عبادی با بیان اینکه اسلام غریب‌تر و تنها تر از هر چیزی است، گفت: دشمن با گرفتن فضای مجازی در رختخواب های فرزندان ما حضور دارد بنابراین نیاز است در راستای آگاهی ها و تبلیغات طرح ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مکتب های شرق و غرب به بن بست رسیده اند، اظهار کرد: اگرچه دشمنان موج ها و پارازیت هایی برای گرفتن حواس جامعه ایجاد می کنند اما حق همیشه باطل را می کوبد.

آیت الله عبادی گفت: امروز در خیابان های واشنگتن، برلین، لندن و پاریس صدای عدالت خواهی بلند بوده و مردم فریاد می زنند تا عدالتی نباشد صلحی نیست.

وی امام علی (ع) را سمبل عدالت دانست و افزود: همچنین امام حسین (ع) شهید راه عدالت و حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت در جهت نجات بشر به سمت عدالت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر انقلاب در این ۴۰ سال در دست اهلش قرار داشت، همه موانع را پشت سر گذاشته بودیم، افزود: متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

کد خبر 5006275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha